CREATIEVE MEETING ROOM AMSTERDAM

Meeting room – Creatieve Ruimte – Workshops – Training – Evenementen – Ruimte huren – Amsterdam Centrum

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

BESLOTEN VERGADERRUIMTE INCLUSIEF BAR

UNIEKE LOCATIE IN CENTRUM VAN AMSTERDAM

VLAK BIJ AMSTERDAM CENTRAAL

VERGADEREN TOT 18 PERSONEN

WAT ONZE KLANTEN ZEGGEN

ZIJ GINGEN JE VOOR

INSPIRERENDE MEETING ROOM IN AMSTERDAM

Ben je op zoek naar een unieke meeting room in Amsterdam? DeepSpace ligt in het hartje van Amsterdam, in de Jordaan. Dit is een levendige buurt met veel cafés, restaurants en winkels in de buurt. De ruimte is geschikt voor groepen tot 18 personen en is perfect voor kleine tot middelgrote vergaderingen, brainstormsessies, presentaties en workshops. De vergaderlocatie heeft een moderne en creatieve uitstraling en een inspirerende inrichting. De ruimte is ontworpen om een informele en ontspannen sfeer te creëren, waarin ideeën vrij kunnen stromen en creativiteit wordt gestimuleerd. 

De meeting room is ook uitgerust met moderne audiovisuele apparatuur, waaronder een groot scherm, projectiemogelijkheden en een geluidsinstallatie. Er is snel internet beschikbaar en er zijn voldoende stopcontacten voor laptops en andere apparaten.

Naast de ruimte huren biedt DeepSpace ook diverse cateringmogelijkheden zoals ontbijt, lunch of hapjes tijdens de vergadering. Koffie en thee zijn altijd inbegrepen. Wij laten je tijdens jouw vergadering je eigen gang gaan, maar zijn altijd in de buurt om van dienst te zijn! 

PRIJZEN MEETING ROOM HUREN

  • PER DAGDEEL €360

    Privé vergaderruimte voor 4 uur - Ochtend of middag

  • PER DAG €560

    Privé vergaderruimte voor 8 uur - 09:00-17:00

  • LUNCH per persoon €19

    Mix van lekkere broodjes, salade & smoothies (vlees/vis/vegetarisch/vegan)

  • MIX VAN ZOETIGHEID per persoon €3

    Muffins, brownies & koekjes (alleen in combinatie met lunch)

  • ONTBIJT per persoon €8,50

    Gebak van SAINT JEAN, fruit & sap

  • BORRELHAPJES per persoon €12

    Kaas & charcuterie plank

  • DRANKEN self service

    Onze barkoeler is altijd gevuld met drankjes (achteraf gefactureerd)

  • *Prijzen exclusief BTW

HANDIG BIJ DE VERGADERINGEN EN WORKSHOPS

Van alle unieke vergaderlocaties is DeepSpace zeer goed betaalbaar. Daarnaast houden we het graag simpel, geen verborgen kosten. Hieronder vind je een overzicht wat allemaal is inbegrepen bij het huren van DeepSpace als jouw privéruimte voor een vergadering of workshop:

– Beamer met een 2×3 meter projectiescherm

– Geluidsinstallatie met microfoon

– Onbeperkt koffie en thee

– Flip-over

– Chromecast & Apple TV voor streaming

– Grote spiegelwand

Gebruik onze vergadertafels voor maximaal 12 personen. Of maak een open cirkel met maximaal 18 personen. Liever vrij bewegen? Wij maken de ruimte vrij zodat u kunt dansen of wat dan ook.

Wil je meer weten? Neem een kijkje tussen onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op. 

ROUTE EN BEREIKBAARHEID

DeepSpace is gevestigd aan de Tweede Goudsbloemdwarsstraat 25, Amsterdam. Onze vergaderlocatie is goed te bereiken met het openbaar vervoer en ligt op slechts 15 minuten loopafstand van het centraal station, langs de mooiste straten en Amsterdamse grachten. Of neem stadsbus 21 naar de halte Buiten Oranjestraat, deze ligt op 5 minuten loopafstand. De bus vertrekt vanaf achter het centraal station aan het Ij in Amsterdam richting Amsterdam West.

Parkeren:

DeepSpace is tevens goed te bereiken met de auto. Er is ruim voldoende betaalde (€7,50 per uur) parkeerruimte beschikbaar op de Lindengracht, net om de hoek. Let op, parkeren op de Lindengracht is verboden op zaterdag. Tip: Je kan ook parkeren bij de P+R in Amsterdam Noord (€6 per dag) en vervolgens de metro richting Amsterdam Zuid pakken, uitstappen op station Amsterdam Centraal.

Toegankelijkheid: 

DeepSpace bevindt zich beneden in een souterrain en is niet toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

HART VAN AMSTERDAM EN OMGEVING

Kom vergaderen op een prachtige locatie in hartje Amsterdam, te midden van de eeuwenoude grachten, bruisende centrum en gezellige straatjes. Waarom? Omdat het historisch centrum een onweerstaanbare vibe heeft die een vergadering net wat minder saai maakt. De charmante omgeving en de bijzondere sfeer maken brainstormsessies creatiever en zorgen voor een gezellige twist aan zakelijke gesprekken.

Na de vergadering ben je meteen omringd door geweldige plekken om samen te eten of te borrelen. Dus waarom een suffe vergaderruimte rondom Amsterdam huren, als je dat ook in een van de bijzondere vergaderlocaties in het historisch centrum van Amsterdam kunt doen? Werk en plezier komen hier moeiteloos samen! 

WIJ HELPEN JE GRAAG

Er zijn natuurlijk meerdere vergaderlocaties in Amsterdam, maar hoe word je de mooiste meeting room van Amsterdam? Elke vergaderruimte in Amsterdam heeft natuurlijk zijn eigen charmes, maar voor ons begint het toch wel bij de service.  Wij, Nigel & Mitchel, staan altijd voor je klaar en streven ernaar om elke bijeenkomst in onze meeting room onvergetelijk te maken.

Of je nu een formele zakelijke meeting organiseert of een creatieve brainstormsessie houdt, wij geloven dat persoonlijke aandacht het verschil maakt. Onze service gaat verder dan alleen het aanbieden van een prachtige ruimte; we luisteren naar jouw specifieke wensen en proberen altijd een stapje extra te zetten.

BOEKING & BETALING

Bevalt ons voorstel? Deze is te accepteren via de link die wij je zullen toesturen. Vraag gerust alles ter voorbereiding van de reservering. Na de boeking, als iedereen tevreden is, ontvang je een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen. Eventuele wijzigingen in de reservering, of consumpties uit de barkoeler worden bij de factuur opgeteld.

Wil je onze vergaderlocatie gebruiken voor een meerdaags evenement, dan vragen wij een aanbetaling van 50% bij aanvaarding van ons voorstel.

Betalen kan door overschrijving op rekeningnummer NL48INGB0675364566 onder vermelding van het factuurnummer, online betaling via Mollie of op locatie met creditcard of pinpas.

ANNULERING

Voor annulering van uw boeking gelden onze algemene voorwaarden. Tot 14 dagen voor aanvang kan de boeking kosteloos worden geannuleerd.

Bij annulering tot 7 dagen voor aanvang van de reservering wordt 50% van het overeengekomen totaalbedrag in rekening gebracht.

In geval van annulering minder dan 7 dagen voor aanvang van de reservering wordt 100% van het overeengekomen totaalbedrag in rekening gebracht.

Zeker, soms kan het gebeuren dat je door onvoorziene omstandigheden moet afzeggen. Je kunt altijd vragen of wij je kunnen helpen met een andere datum. Voor het wijzigen van de datum van je reservering binnen 14 dagen voor aanvang worden servicekosten van € 100 in rekening gebracht. Maar je wordt dan niet voor niets volledig in rekening gebracht.

WIJ SUPPORTEN

Wij zijn trots om te zeggen dat DeepSpace sponsor is van War Child! Met het aanbieden van onze meeting room hebben de werknemers van War Child al vele leuke bijeenkomsten gehad in DeepSpace. Op deze manier hebben deze helden een leuke dag in een sfeervolle omgeving, en daarnaast steunen wij het belangrijke werk dat zij doen. Je vindt ons tussen de Business Friends op hun website.

SAMENWERKING

Wij gaan hulp van buitenaf niet uit de weg. Je vindt ons bijvoorbeeld ook op inspirerendelocaties.nl. Een fijne samenwerking waar wij tussen vele andere unieke en bijzondere locaties mogen schitteren. Op hun nieuwsplatform GreaterVenues hebben zij tevens een leuk artikel geschreven over het ontstaan van DeepSpace. Ben je ook benieuwd? Lees het hier.

Daarnaast onmisbaar en karakteristiek voor DeepSpace, is natuurlijk de kunst die aan onze muren hangt. Dat de kunstwerken van Mitchel Cornelis Jan zo goed samen zouden gaan met de huisstijl van DeepSpace, dat hadden wij van te voren nooit kunnen bedenken. Een match made in heaven!

  • Vrijblijvende offerte ontvangen
  • Select Date & Time
  • Service extra's
  • Extra informatie
  • Contactgegevens
  • Bevestiging

Vrijblijvende offerte ontvangen

Je kunt extra uren toevoegen in de volgende stap.

Vrijblijvende offerte ontvangen

Je kunt extra uren toevoegen in de volgende stap.

Select Date & Time

Click on a date to see a timeline of available slots, click on a green time slot to reserve it

Service extra's

Selecteer de extra services die je aan je boeking wilt toevoegen. Voel je vrij om later iets anders te vragen in het commentaargedeelte.

Extra informatie

Voor meerdaagse boekingen: laat ons de begin- en einddatum weten zodat we je een gepersonaliseerde offerte kunnen sturen.

Contactgegevens

Vul je contactgegevens in zodat we contact met je kunnen opnemen om je boeking af te ronden en te bevestigen.

Bevestiging

Je voorstel is succesvol verzonden. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de reservering af te ronden.
Vragen?
Bel +3120 700 8301 voor hulp!

Duur van je evenement

Duur van je evenement
Date & Time Selection
Selecteer service extra's
Extra informatie
Contactgegevens invullen
Jouw reservering

Selecteer de duur van de service

Je moet de duur van de service selecteren, de prijs van je service hangt af van de duur.

Hoeveel mensen?

De maximale capaciteit is 1
Hele dag - 8 uur
Ochtend - 4 uur
Middag - 4 uur
Meerdaagse boeking
Speciaal evenement
Samenvatting
Locatie
DeepSpace
Tweede Goudsbloemdwarsstraat 25